Χοντρός Γυμνασμένος ή Φέτες Γυμνασμένος?

Προπονηση με προπονηση διαφερει,στοχοι με στοχους διαφερουν.

Ο καθενας γυμναζεται για καποιο λογο δικο του.

Η πλειοψηφια οπως εχω ξαναπει γυμναζεται για να εχει ωραιο κορμι,και οχι για την ουσια της γυμναστικης,την καλη φυσικη κατασταση, την υγεια,την δυναμη την αντοχη και οτι αλλο καλο δινει η γυμναστικη.

Οταν καποιος γυμναζεται συστηματικα,τρωει σωστα τοτε εχει σαν αποτελεσμα ενα ωραιο καλογυμνασμενο κορμι.

Αλλα αυτο δεν θα πρεπει να ειναι ο στοχος και το ζητουμενο. Για την σωστη και υγιης γυμναστικη και προπονηση πρεπει να βαζουμε στοχους ασχετως με την εξωτερικη εμφανιση του κορμιου μας.

Τι εννοω, ενα κορμι με κοιλιακους και μυεις δεν ανατανακλα αυτοματως σε ισαξια δυναμη με το μεγεθος του καλογυμνασμενου κορμιου.

Επισης, ενας χοντρος, πανυψηλος δεν σημαινει οτι εχει την αντιστοιχη δυναμη που κανεις θα πιστευε για τα κιλα του και το υψος του.

Απο την εμπειρια μου εχω δει πολλους γυμνασμενους με “φετες” κοιλιακους, πρησμενους και τα συναφη,και η δυναμη τους ειναι σχεδον ελαχιστη με αυτο που βλεπουμε.

Και εχω δει τυπους χτιστους με κοιλια και η δυναμη τους ειναι υπερφυσικη.

Για μενα καποιος οριζεται ως γυμνασμενος συνολικα οταν πρωτον εχει δυναμη που αποδεικνυεται (μεγιστα κιλα,αυστηρες επαναληψεις),εχει μυική αντοχη(εχει την δυνατοτητα να εκτελεσει πολλες επαναληψεις αυστηρα και με σωστη τεχνικη),εχει ανοχη και αντοχη για εντονη αλλα και σε μακρα διαρκεια καρδιαγγειακή προπόνηση.

Αυτα για μενα κανουν καποιον συνολικο αθλητη που λεμε,εννοειτε οτι ο καθενας αναλογα με τους στοχους που βαζει σε ενα απο τα τρια θα ειναι πολυ πιο καλος.

Και καταληγω στο οτι η γυμναστικη και η προπονηση θελει στοχους ωστε καποιος να γινει καλυτερος σ’ ενα απο αυτα ή σε ολα που θα τον κανουν ολοκληρωμενο αθλητη, και να μην εχει σαν μοναδικο κριτηριο να βγει ο κοιλιακος,γιατι παντα σας το λεω απο εμπειρια ο κοιλιακος μετα απο λιγο θα ξαναμπει μεσα.

Με εκτιμηση,

Πανος Ζαχαριος

#Guerrilla #NatureCore